Wzmacnianie odporności na stres

logo.png

Istnieją zawody związane z bardzo dużym i długotrwałym narażeniem na stres. Zaliczamy do nich np. żołnierzy, policjantów czy sportowców. Dzięki szkoleniu osoby wykonujące stresujące profesje nauczą się technik wpływania na swoje emocje – czasami oznacza to szybkie wejście w stan relaksu lub snu, a czasami stan spokoju umożliwiający wykonanie zadania bez niepotrzebnego lęku i niepokoju, za to w stanie skupienia i głębokiej motywacji, by to zadanie wykonać.

A co ze zwykłymi zawodami?

Czy nasza praca jest mniej stresująca? Czy nie potrzebujemy zachować spokoju w obliczu kłopotów finansowych, problemów w rodzinie lub choroby bliskiej osoby? Oczywiście, że tak! Warsztaty skierowane są do wszystkich osób doświadczających sytuacji stresowych.

Idea
Wykorzystujemy znane od setek lat techniki, takie jak: różne rodzaje relaksacji, (auto)hipnoza, joga i medytacja. Szacuje się, że każdorazowo potrzebujemy od 5 do 10 minut, by zmienić swoje samopoczucie, przy czym nie jest wymagane do tego specjalne miejsce, okoliczności czy obecność innych osób. Po prostu jeśli chcemy czuć się lepiej, trzeba nauczyć się umiejętnie stosować określone metody w praktyce.